onsdag 17 juni 2009

Nu säger kroppen ifrån

Det verkar som att jag nått slutstationen för denna veckan, kroppen skriker efter något, men jag är inte riktigt säker på vad det är den vill. Både igår och idag har jag kräkts, mått allmänt dåligt sedan igår eftermiddag även om det gick att jobba idag. Mina höftben känns som att de skaver inne i kropen och det gör ont att gå, stå, sitta, ligga... Ja, det gör helt enkelt ont medans jag är vaken och medveten om smärtan i kroppen.

Vad illamåendet beror på kan jag inte säga, men det flyger på mig hastigt och (o)lustigt och sedan mår jag skit i några timmar innan det går över mer eller mindre. Ska försöka äta något nu, lite soppa hade jag tänkt, och hoppas på att jag får behålla det. Hoppas att kvällen inte blir alltför hemsk, men jag tänker ta min spruta sent idag så att jag helt säkert kan sova genom biverkningarna och slippa lägga det ovanpå bördan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar