måndag 15 juni 2009

Planering och fika

Ikväll ska jag och mitt arbetslag sitta ich planera, bland annat ska vi hålla på med våra TRAS-scheman och möjligen planera lite inför höstterminen om vi hinner så långt. I vanliga fall brukar vi sitta på jobbet och beställer goda sallader från ett ställe som ägs av en förälder till ett av barnen, men ikväll tänkte vi göra något annat eftersom det kommer bli vår sista kvällsplanering innan sommaren och semestern.

Så ikväll ska vi till ett mysigt litet café nere vid kanalen, äta något gott och passa på att få lite jobb gjort även om vi inte kommer vara på hemmaplan. Dessutom är det ju ett av mina favoritställen vi ska till, med mysig atmosfär och jättegod mat och dryck. Men jag måste nog äta något litet innan det är dags att sticka iväg, är ju några timmar kvar tills jag måste ge mig av igen - har redan varit på jobbet, gjorde en kort dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar