torsdag 24 november 2011

Nytt jävelskap och gamla traditioner

Idag råkade jag ut för något jag aldrig upplevt tidigare, jag satt på jobbet och ordnade med lite papper när det plötsligt klack till inne i örat och sedan drabbades jag av akut svindel och illamående. Det kändes verkligen som att jag åkt karusell och nyss blivit avsläppt, ögonen gick i kors, huvudet var fullt av ett luddigt tecken och hade jag ställt mig upp hade jag antagligen svajat rätt rejält. Det var bara att hålla tag i bordskanten, andas långsamt och försöka hålla blicken riktad rakt fram tills allting kändes stabilt och normalt igen.

Det lilla anfallet höll bara i sig i någon minut innan svindeln försvann igen men jag går ändå och undrar vad som hände och om det kommer hända igen. För att försöka distrahera mig från det hela så tänker jag göra iordning min adventsljusstake med den nya mossan och dekorationerna jag köpte, de kära gamla svamparna ska nu tas ur tjänst efter många, långa år. Jag lägger antagligen upp en bild på söndag då det är dags att tända det första adventsljuset.

1 kommentar:

  1. Hoppas du slipper få något nytt anfall av den där svindeln. Det låter allt annat än trevligt...

    SvaraRadera