onsdag 9 november 2011

Vad i helvete?!?!

Jag har haft en absolut vedervärdig eftermiddag och kväll som dock gjordes lite bättre av att jag fick dela eländet med min kära syster. Hon hämtade mig på jobbet strax efter halv fem så att vi skulle kunna åka och storhandla. Tyvärr kom vi inte särskilt långt förrän vi hamnade i en bilkö som vi inte kom ur på 70(!) minuter och vi var båda trötta, griniga och hungriga när vi väl kom fram till affären så det fick bli middag på McDonald's innan vi kunde ta oss för att handla och jag hade en väldigt lång inköpslista så handlingen tog sin lilla tid.

Nu är jag i alla fall äntligen hemma, helt genomtrött och redo för sängen vilken sekund som helst. Men jag vill inte gå och lägga mig för tidigt heller för då lär jag vakna innan fan fått på sig träskorna imorgon bitti och inte kunna somna om. Jag ska läsa senaste numret av tidningen Förskolan och kanske se en film om orken finns. Det känns otroligt skönt att det bara är två dagar kvar innan helgen även om även denna helg bjuder på sina aktiviteter, denna gång i form av födelsedagsfirande för min käre lillebror. Mer om det senare.

1 kommentar:

  1. Hoppas gårdagen och den här dagen har varit LITE bättre. Nej förresten... MYCKET bättre!

    SvaraRadera