onsdag 30 november 2011

Inspiration - Julklapp Edition

Om lite mer än tre veckor är det julafton och jag börjar känna att jag kanske borde börja köpa julklappar nu. Jag har ju några redan färdiga även om jag inte slagit in dem än; kompisens julklapp lämnade jag av nu i helgen och jag har även köpt till mamma och svågern. Det svåra nu blir att köpa till syrran eftersom det måste vara något hon gillar och hon önskar sig ju ingenting i år, allt hon har sagt är att hon inte vill ha böcker eller hushållsgrejer. Brorsan är jag inte lika bekymrad över, han bryr sig inte så noga vad han får.

Jag har bantat ner listan över saker som jag kan köpa till min syster till att inkludera heminredningssaker men jag har ingen aning om vad jag ska köpa och just nu söker jag online efter lite inspiration men inget känns riktigt rätt. Så här är det varje år känns det som, jag är inte en av de julklappsshoppare som är ute i sista minuten dagen innan julafton men jag brukar inte ge mig själv alltför mycket tid att köpa in de sista julklapparna. Till helgen tror jag att jag får ta en tur till Överby köpcentrum och se vad jag kan tänkas hitta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar