torsdag 17 maj 2012

På menyn idag

Nu när jag rullat ur sängen och hunnit vakna till lite, är det dags att ta tag i ett träningspass med hjälp av min Wii och lite böner om att det ska gå bra. Jag hoppas verkligen att mitt knä ska hålla idag och jag ska slippa smärtan jag drogs med under de sista veckorna av träning innan jag bestämde mig för en paus. Även under paus har jag haft ont men tack och lov inte under denna senaste vecka.

Så nu håller jag tummarna för att jag kommer klara en halvtimma i alla fall och sedan ska jag unna mig en god frukost och en lång dusch innan jag försöker komma på vad resten av dagen ska bjuda på. Att jag ska köra en maskin tvätt och ringa min syster för lite allmänt tjöt vet jag redan, men efter det har jag ingen aning. Kanske intar horisontalläge på soffan med en bra bok och en varm filt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar