måndag 9 november 2009

Lägesrapport

Idag känns det mycket bättre i kroppen. Var fruktansvärt rastlös, nervig och pirrig när jag kom till jobbet imorse men någon gång under förmiddagen så lugnade det sig lite och jag kände mig i stort sett normal när jag kom hem, om än lite trött. För att slippa rastlösheten och sömnbristen (sov bara tre timmar inatt) så struntade jag i att ta piller nummer tre för dagen och bestämde mig istället för att sova en stund på eftermiddagen.

Jag sov i ungefär två timmar och efter det kändes det helt okej. Imorgon kommer jag ta mina två tabletter på morgonen och en vid lunchtid, precis som jag ska. Men det är endast eftersom jag börjar vid tio på onsdag så det gör inte så mycket om jag ligger vaken och stirrar i taket till fyra på morgonen, jag hinner ändå få några timmars sömn. Funderar på att kanske bara ta en halv tablett vid lunchtid, men vet inte hur stor skillnad det gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar