lördag 28 november 2009

Tiden går fort

Kom till kollegan vid sjutiden och blev bjuden på en jättegod trerättersmiddag, varvat med prat om dittan och dattan. Timmarna rullade på och jag märkte att jag började gäspa och efter en stund insåg vi att klockan var efter tolv. Vi satt i ytterligare någon timma innan vi bröt upp efter en väldigt rolig och trevlig kväll. Jag har verkligen tur som har sådana underbara kollegor, inte bara att arbeta med utan även umgås med på fritiden.

Kom precis hem och satte mig en stund för att varva ner innan det är dags för sängen. Är så trött att jag definitivt kommer somna och sova gott inatt (hoppas jag i alla fall) Till skillnad från veckan som varit då jag knappt sovit en blund. Imorgon ska jag gå upp vid niotiden eftersom jag ska till Ikea och köpa nya sofföverdrag. Har även fått i uppdrag av en annan kollega att köpa Delicato-bollar till henne så det får jag inte glömma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar