lördag 14 november 2009

Snart blir jag grek

Brorsan ringde och frågade om jag skulle med ut och äta en bit så vi stack iväg och käkade grekiskt och nu är jag proppmätt och undrar om jag kommer klara av att spela biljard sen. Jag är fasligt illamående just nu av all den goda maten, men jag hoppas på det bästa. Det ska i alla fall bli kul att spela ett par parti igen, för det var ju ett tag sedan. Under tiden som jag väntar på att bli hämtad försöker jag uppdatera mina drivrutiner...

Jag fattar fan inte! Jag försöker hitta de rätta drivrutinerna på Intels hemsida, men det funkar inte för inget verkar stämma. Sedan försökte jag mig på en Live Update för att se om det fanns något nytt att ladda hem, men inget fanns till vare sig grafik- eller ljudkort. Jag undrar i mitt stilla sinne om det har någon betydelse att allting är integrerat i moderkortet och jag måste erkänna att jag mest gissar mig fram och hoppas på det bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar