tisdag 21 juli 2009

Tack och lov!

Jag är hemma. I min egen lägenhet. Vid min egen dator. I min egen skrivbordsstol. Halva resväskan är uppackad, resten är rena kläder som jag borde stoppa in i garderober och byrålådor men jag orkar inte riktigt just nu. Jag vill bara ta det lugnt och njuta av det faktum att jag i alla fall lagt all smutstvätt i tvättmaskinen/tvättkorgen - fast jag tänker inte starta någon maskin nu ikväll. Ikväll ska jag bara slappna av.

Inatt tänker jag sova i min egen säng. Med mina egna kuddar och mitt eget täcke. Med fönstret öppet precis så mycket som jag vill ha det och med mina katter i sängen bredvid mig. Imorgon tänker jag köra ett par maskiner tvätt. Gå och handla. Packa upp resten av kläderna i resväskan - och självklart lägga upp bilderna jag tog i Spanien. Jag har insett att min kamera nog är rätt bra ändå, trots att den är ful och tung och klumpig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar