måndag 23 januari 2012

Satan i gatan

När jag tränar finns det en sak jag verkligen avskyr att göra och det är lunges, jag gör både sådana där jag sätter fram en fot och sjunker ner och de där jag sätter bak foten innan jag sjunker ner. De är nog så bra eftersom de är träning för hela underkroppen i en enkel (nåja) rörelse, men fy fan vad jag svär medan jag håller på. Att få ner knät nästan hela vägen till golvet är inte att tala om men balansen har i alla fall förbättrats lite.


Annars njuter jag av min träning, särskilt nu när jag börjar se lite resultat i spegeln även om vågen berättar att jag lagt på mig två kilo sedan jag började träna. Jag som aldrig tyckt om att träna och som avskydde gymnastiken i skolan, kör gladeligen ett pass framför TV:n nästan varje dag och ska jag vara helt ärlig så funderar jag allvarligt på att fylla ut mina två vilodagar med lite träning också. Särskilt nu när jag fått ett nytt träningsspel i födelsedagspresent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar