onsdag 14 oktober 2009

Dagens sista tankar

De är inget vidare nu alltså. Jag har haft huvudvärk hela eftermiddagen och kvällen, och nu har jag dessutom feber och känner mig som att jag blivit körd genom en mangel. Med andra ord, inte alls så bra. Det är dags för sängen nu, kudden ropar mitt namn och katten har lagt sig på skrivbordet för att tala om att det är dags att gosa lite så jag får väl ta med honom också. Det är inte lönt att försöka få honom att inte sova i sängen, han är ju faktiskt ingen hund och gör lite som det passar honom... fast det är rätt mysigt att sova med en katt bredvid sig.

2 kommentarer:

  1. Det där med att ha ett djur i sängen är verkligen mysigt. Vi hade hunden liggande vid fötterna förr men nu har min fru blivit allergisk så det funkar inte längre :(

    SvaraRadera
  2. Hoppas du snart mår bättre. <3
    I min säng brukar ligga Pelle hund, eller dotterns Kira -hund det med...
    Skickar varma kramar....

    SvaraRadera