torsdag 1 oktober 2009

Lång jäkla dag

Äntligen! Äntligen hemma efter en väldigt lång dag på jobbet, förmiddagen tillbringades i en hörsal o stadshuset och eftermiddagen på jobbet där vi satt och planerade inför hösten. Jag har tagit två tabletter idag, en på morgonen och en vid lunchtid, huvudet känns som att det är på väg att sprängas och jag är trött som satan. Har dessutom känt mig snurrig och konstig, nästan liknande känslan man kan få när man är mycket hungrig.

Eftersom det inte beror på hunger så vet jag inte vad jag ska skulla det på. Obehagligt är det i alla fall och jag har gått och tryckt längst väggarna nu på eftermiddagen, bara för att ha något att ta tag i om jag skulle börja falla omkull. Jag hoppas på en bättre dag imorgon, även om den säkerligen kommer kännas precis lika lång. Men lite trötthet kan jag stå ut med, bara jag slipper huvudvärken (bieffekt) och yrseln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar