tisdag 13 oktober 2009

Saker blir gjorda

Idag hade de telefontid på eftermiddagen på neurologen så jag ringde och fick mitt recept på bromsmedicin förnyat efter att jag kommit hem från jobbet. Jag har även tagit tablett nummer två av mina pillar och det gick inte ens en timma innan jag fick sprängande huvudvärk och ont i nacken. Någon skillnad på tröttheten märker jag inte, om något blir jag ännu slöare av att ha huvudvärk. Men idag har jag inte tid att sova.

Ska tillbaka till jobbet vid fem-tiden eftersom vi ska ha planering ikväll. Jag vet ju att jag inte jobbar mer än någon annan med samma yrke, men ibland känns det verkligen som att jag jobbar dubbla heltider istället för deltid. Just nu är det dessutom lite extra jobbigt på grund av tröttheten som är värre än någonsin. Men det är väl bara att inse att det enda som hjälper är att kämpa på och hoppas att det blir bättre snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar