måndag 12 oktober 2009

Tre och en halv timma

Det är bara att inse, jag förlorar stora delar av min dag genom att sova middag och jag sover oftare och längre nu när jag tar mina vakenhetspiller regelbundet... Är det bara jag som tycker det är skumt? Jag sov som en stock i tre och en halv timma men jag var åtminstone härligt utvilad efteråt så det är ju i alla fall inte slöseri med tid. Nu är det dags för min injektion och sedan får vi se hur jag tillbringar resten av kvällen. Filmtajm kanske?

3 kommentarer:

  1. Film låter som en bra idé! :)

    Håller med att det är lite skumt med dina piller. Är det rätt piller du tar? ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, visst kan man börja undra om jag inte fick fel slags piller. Men jag ska ringa läkaren imorgon och försöka få en tid eftersom jag antagligen har ett skov som gör mig så jäkla trött.

    SvaraRadera
  3. Det kan ju vara en förklaring. Kanske därför din arm bråkar också?
    Håller tummarna för dig!

    SvaraRadera