lördag 3 december 2011

I kväll och imorgon

Okej, det var kanske lite överambitiöst att ge sig ut på krogen efter en veckas hemmavistelse och dagens fruktansvärda tandläkarbesök (ja, jag kommer tjata om den där tanden ett tag till) och nu är jag rejält trött, men på ett bra sätt. Det är inte den där utmattningen som min MS ger mig när det känns som att bli släggad i skallen och man bara måste sova. Det är en slags normal trötthet jag känner och det är otroligt skönt för det är inte ofta jag får vara normaltrött nuförtiden, allting är bara fatigue hit och fatigue dit.

Imorgon ska jag och min syster baka in våra baciller i julgodis och lussebullar, även om jag tror att hennes förkylningsbaciller är värre än mina halsflussbaciller just nu eftersom jag har gått på pencillin i några dagar. Men förhoppningsvis dör eventuella bakterier när lussebullarna åker in i ugnen och jag ska se om jag inte kan sno åt mig några färdiga exemplar som jag kan festa med på lördagskvällen. En annan sak att se fram emot imorgon är ett 45-minuters träningspass. Lussebullar OCH endorfiner. Best day ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar