onsdag 7 december 2011

Träning trots allt

Jag vaknade i morse och kände mig lite halvkrasslig; ont i halsen, tät i näsan och med en envis hosta som tack och lov gav med sig efetr ett par timmar. Att jag jobbade eftermiddag idag och barngruppen var sjövild gjorde inte saken bättre så nu när jag väl är hemma (20 minuter tidigare än tänkt) så känner jag mig seg och har ont i kroppen. Men det ska inte få hindra mig från att köra dagens träningspass, mina 45 minuter får mig att må så bra, i alla fall efteråt även om jag svär en hel del under tiden som jag tränar.

Jag är tack och lov inte så krasslig att jag känner att träningen får stå tillbaka och jag är säker på att jag kommer må bättre efteråt så att jag kan göra iordning middag och sedan ta det lugnt resten av kvällen. En liten tupplur hade varit välbehövlig men då måste både tränar och äter jag så himla sent så det undviker jag helst. Kan nog vara bra att gå till sängs tidigt eftersom jag ska till neurologen imorgon på förmiddagen och efter det har jag beställt en tid för att klippa och färga håret vilket verkligen är på tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar