tisdag 20 december 2011

Trettio dagar

Jag har bestämt mig för att från och med imorgon ska jag börja plåga alla mina läsare med fler listor och jag tänker inte sluta förrän om trettio dagar. Listan jag ska följa hittade jag på bloggen 22.bricks och mitt list-beroende visade genast sitt fula tryne. Eftersom jag inte vill jaga bort någon som läser den här bloggen för andra saker än mina listor så kommer jag självklart fortsätta blogga om allt annat som pågår i mitt liv, saker jag läser eller funderar på. Spänning på hög nivå kan väntas alltså.

Dag 1: Fem saker om mig själv
Dag 2: Fem saker jag tycker om
Dag 3: Fem saker jag hatar
Dag 4: Fem saker jag vill säga till fem personer
Dag 5: Fem viktiga personer i mitt liv
Dag 6: Fem saker jag inte klarar mig utan
Dag 7: Fem favoritlåtar
Dag 8: Fem saker jag aldrig glömmer
Dag 9: En dag i mitt liv
Dag 10: Bakgrundsbild på dator
Dag 11: En ny sanning om mig
Dag 12: Ett kort på något jag vill ha just nu
Dag 13: Fem kvinnor jag skulle vilja bjuda på middag (levande som döda)
Dag 14: Min högsta önskan just nu
Dag 15: Den finaste egenskapen hos min bästa vän
Dag 16: En hemlighet om mitt jobb
Dag 17: Ett kort på min handstil
Dag 18: En talang jag skulle vilja ha och varför
Dag 19: Fem positiva egenskaper som andra säger att jag har
Dag 20: Fem negativa egenskaper som andra säger att jag har
Dag 21: Fem män jag skulle vilja bjuda på middag (levande som döda)
Dag 22: Mitt favoritcitat
Dag 23: Fem bra böcker
Dag 24: Fem bra filmer
Dag 25: Min sämsta vits
Dag 26: En utmaning jag gjort
Dag 27: En utmaning jag skulle vilja göra
Dag 28: Vad jag är rädd för
Dag 29: Vad som gör mig lycklig
Dag 30: Vart jag sklulle vilja donera pengar och varför

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar