tisdag 27 december 2011

Nya saker och nyttosaker

Idag har jag gjort något som jag älskar att göra; spendera pengar. Förutom de tre par strumpbyxor, två tunikor, en mängd toppar och tröjor och en snuskig mängd fina smycket, så har jag även köpt en sprillans ny bänkdiskmaskin. Den gamla gav ju upp för några veckor sedan och jag har varit tvungen att diska för hand vilket jag absolut avskyr. Men nu är det slut på sådana dumheter och imorgon (när jag återhämtat mig från dagens shoppingtur) ska jag packa upp den nya diskmaskinen och köra en omgång disk.

2 kommentarer:

  1. Att spendera pengar är något jag med gillar. Jag funderar starkt på att köpa mig en iPad snart. När jag väl får för mig att jag "måste" ha något kan jag knappt bärga mig innan jag får köpa det :-)

    SvaraRadera
  2. En kompis i USA tipsade om Kindle Touch, vilket är som en iPad men betydligt billigare. Tyvärr finns den inte i Sverige men det går att skicka efter från Amazon.

    SvaraRadera