onsdag 21 september 2011

Klantens morgon

Jag kan nästan med total säkerhet säga att det här är första gången (eller kanske andra) som jag skriver ett blogginlägg från jobbet, men det fanns inte så mycket annat att göra så här på morgonkvisten. Egentligen skulle jag ha skrivit ut lite bilder men klantig som jag är lyckades jag radera dem istället för att skriva ut dem och när man raderar bilder så hamnar de inte i papperskorgen utan försvinner, kanske till något mystiskt ställe fullt av ettor och nollor som jag aldrig kommer att hitta.

Så istället för att jobba sitter jag här och väntar på att mina första barn för dagen ska dyka upp, att mina kollegor ska börja drälla in och på att det ska bli dags att servera frukost. Tills dess har jag hämtat ut mobilen från mitt skåp och satt igång listan med musik så att jag har något att lyssna på, ja, något annat än de meningslösa morgonprogrammen på radio som bara spelar meningslös popmusik av meningslösa så kallade artister. Bäst att sluta skriva innan jag blir förbannad innan barnen kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar