söndag 1 februari 2009

Här har ni hajen

Jag är värsta grymma biljardhajen! Ikväll var jag på Palladium här i stan och spelade biljard med brorsan och kompisen Henrik, något vi gör nästan varje lördag. Det är lite av våran grej och vi har superkul, med mycket skämt och skoj och tjuvnyp, både fysiska och verbala. Ikväll var en bra kväll för min del, jag börjar bli riktigt bra och lyckades till och med vinna ett par spel på egen hand - annars vinner jag mest på teknikalitet när min motspelare sätter den svarta bollen i fel hål.

Nu ska jag sätta mig här vid datorn och se de senaste två avsnitten av serien United States of Tara, en helt underbar ny serie som jag upptäckte av en ren slump. Har bara sett första avsnittet än men jag har stora förväntningar och hoppas att jag inte kommer bli besviken. När jag sett de avsnitten ska jag sova, börjar bli riktigt ordentligt trött nu - också har jag ont i fötterna. Mina stövlar är snygga men grymt obekväma efter en helkväll i biljardhallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar