söndag 5 april 2009

Börja om från början

Min förra besöksräknare dog ju efter bara någon vecka och jag var alldeles för lat och omotiverad för att skaffa en ny. Men nu fick jag äntligen tummen ur och skaffade en. Inte för att jag egentligen bryr mig om hur många det är som besöker min blogg, men man får väl följa strömmen och skaffa en som alla andra. Min första besökare vet jag är min syster eftersom hon precis ringde och bad om adressen till min blogg.

Men i alla fall, det här med besöksräknare är ju inte superviktigt, bara lite skoj att ha. Ungefär som kommentarer inte är superviktiga men ändå rätt roliga att få. Jag skriver ju för min egen skull, för att ventilera eller bara för att sysselsätta händerna och tankarna med något, hur meningslöst det än må verka. Jag skriver mer för min skull än för andras, men jag är ju inte mer än människa och kommentrare är kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar