onsdag 22 april 2009

Mer celebert besök

För en tid sedan flyttade Carina Berg in här hos mig. Hon stannade bara en natt men det var spännande ändå. Den senaste veckan har en annan kändis bott här hos mig, visserligen en jag ännu inte har sett men jag kan höra honom och det går inte att missta sig på vem det är som ligger i sängen med mig och andas tungt in och ut. Allt som fattas är att han snart väser i mitt öra; "Anne, I am your father!"

Ni kanske förstår nu att det är ingen annan annan Darth Vader som sover med mig i sängen dessa dagar. Han rosslar och väser och det piper liksom i bröstkorgen på honom, men varje gång jag vänder mig om för att se honom så är det ingen där. Rosslandet ocvh pipandet slutar dock inte bara för att jag inte kan se honom. Jag börjar tro att jag kanske feberhallunicerare och det är jag och inte Darth Vader som väser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar