onsdag 22 april 2009

Utmaningen - vad jag är tacksam för

Okej, ett inlägg till, sen har jag nog fyllt dagens kvot skulle jag tro. Blev igår utmanad av Trasdockan att göra en lista på de tio saker jag är tacksam för. Några är enkla att komma på, så uppenbara att de dyker up direkt. Andra tar lite längre tid att komma på, men jag har ingen brådska att bli klar med det här inlägget, det får helt enkelt ta den tid det tar tills mina tio ting är listade.

Jag är tacksam för att;
  • jag står min familj så nära och att vi träffas ofta och gärna
  • jag har sådana underbara vänner som jag alltid kan vända mig till
  • jag har ett fast arbete att gå till varje dag
  • mina kollegor är de bästa kollegorna och vännerna i denna värld
  • jag har tak över huvudet, kläder på kroppen och mat på bordet
  • jag har så många vänner på andra platser i världen
  • jag får utlopp för min kreativitet genom att rollspela och blogga
  • det fortfarande finns musik som betyder något
  • högkostnadskortet finns och hjälper oss sjuka (tack Trasdockan!)
  • sommaren med sin sol och värme är alldeles runt hörnet

Jag skickar utmaningen vidare till Therése och Malin så att de också får något att fundera på.

1 kommentar:

  1. i like your posting anne,follow back y?

    www.hahepzr.blogspot.com

    SvaraRadera