söndag 19 april 2009

Sjusovarhelgen

Det har varit en extremt lugn helg för min del. En tråkig helg, om man så vill, så jag har egentligen inget att skriva om. Vädret är vackert men det är lite småkyligt på min balkong efetrsom solen inte nått den ännu, och jag stannar helst inne för här är det lugnt och tyst. Är väldigt känslig för ljud just nu, vilket jag blir varje gång jag blir förkyld. Dessutom är jag fortfarande jättesnuvig och har använt sju paket näsdukar sedan igår.

För övrigt så verkar det gå åt rätt håll, hostar nästan ingenting alls men har i och för sig ingen röst ännu heller. Det gör fortfarande ont bakom ögonen och över pannan, men käken känns helt normal så misstänker att det var något tillfälligt med en nerv i kläm. Mina bihålor mår bra i alla fall, även om jag då fortfarande är snuvig utav bara helvete. Var kommer allt ifrån? Vill inte ens tänka på vart allt snor lagras, det är vidrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar