fredag 10 april 2009

Spellusten är död!

Lika snabbt som den dök upp, försvann lusten att spela på VVT igen. Tänk vad mycket en kommentar frn en enda idiot kan suga musten ur en så totalt. Nu har jag verkligen ingen lust alls att spela där. Maalin lär väl kunna övertala mig att fotsätta på den inslagna stigen mot att än en gång gå med på det där stället, men fy fan vad jobbigt det känns. Jag lämnade VVT för att slippa ifrån idiotierna och nu är jag där igen.

Jag måste finna någon slags pervers njutning i all bli förbannad på de där idioterna, i alla fall undermedvetet. Vad i hla världen var det som fick mig att tro att jag skulle vilja komma tillbaka, än mindre trivas där? Jag vet vem det var som övertygade mig att ge det hela ett försök igen, men jag pratar med Maalin varje dag ändå och jag är faktiskt inte helt beroende av att spela på VVT, särskilt inte med pissmyrorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar