lördag 18 april 2009

Det här är inget skoj

Ärligt talat, någon måtta får det väl ändå vara. Hur mycket är det meningen att en människa ska kunna snyta sig på ett dygn? Inatt sov jag ingenting, hade skitont i ansiktet hela kvällen och mesta delen av natten, sant att jag vaknade ungefär en gång i timman (när jag väl somnat) för att snyta mig. Dessutom somnade jag inte förrän vid fyra-tiden imorse eftersom jag hade ont i hela kroppen, feber och nervsmärtor.

Låg invirad i iskalla handdukar tre gånger under nattens gång, samt hade en liten handduk över ansiktet. Någonstans runt två-tiden i natt hade jag så ont i ögat att jag trodde det skulle hoppa ut ur skallen - och om det inte gjorde det så var jag fullt beredd på att gräva ut det själv. Fy fan! Har aldrig varit med om något liknande och just nu känns det verkligen som att det bara är det ena på det andra precis hela tiden.

Förkylningen vill inte ge med sig riktigt även om hostan blivit lite bättre. Men istället har jag börjat snora något fruktansvärt och smärtan i ansiktet kommer och går. Är helt bortdomnad från midjan och upp och det gör så ont i höger sida av huvudet och i örat, att jag tror jag går åt snart. Är dessutom narig och röd runt näsan på grund av allt snytande och har skitont i tänderna. Det här är ju helt sjukt... skämt åsido.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar