söndag 26 april 2009

Jag tror, jag tror på sommaren

Nu känns det som att den äntligen är här, den härliga varma sommaren. Ja, antingen det eller så lide jag av biverkningar efter att ha tagit min spruta lite tidigare än vanligt idag. Vad det är beror på så är jag i alla fall glödhet och det känns som om jag sitter i en bastu iklädd dunjacka - detta efter att jag låg i sängen i tre timmar med feberfrossa efter att jag kom hem från det trevliga smyckespartyt jag var på idag.

Det var verkligen roligt att få träffa några av mina kära kollegor nu när jag inte träffat någon av dem på en hel veckas tid. Ser verkligen fram emot att gå till jobbet imorgon, så som jag har längtat under veckan som gått. Imorgon blir det nya tag - och teater fick jag veta idag. Hoppas jag får se kollegorna spela upp den, men jag är rätt säker på att vi sagt att jag ska vara kvar på förskolan och inte följa med till Mulle... tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar